پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227903
قوانين جديد در فوتبال در راه است/اضافه شدن کارت نارنجي+عکس
تاریخ انتشار : 1396/01/09 10:17:03
نمایش : 2284
در صدوسي‌ويکمين جلسه هيأت بين‌المللي فوتبال قوانين جديدي براي جهان فوتبال در نظر گرفته شده است و قرار است درباره ورود کارت نارنجي به فوتبال به معناي اخراج ١٥ دقيقه‌اي بحث و بررسي صورت بگيرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، صدوسي‌ويکمين جلسه هيأت بين‌المللي فوتبال روز جمعه هفته جاري در ومبلي برگزار خواهد شد که در دستور اين جلسه قوانين جديدي براي جهان فوتبال در نظر گرفته شده است. در اين جلسه که ٤ نماينده يوفا و نمايندگان کشورهاي  اروپايي يعني انگليس، اسکاتلند، ولز و ايرلندشمالي حضور خواهند داشت، قرار است درباره ورود کارت نارنجي به فوتبال به معناي اخراج ١٥ دقيقه‌اي بحث و بررسي صورت بگيرد. اگر ٦ نفر از ٨ عضو اين هيأت به پيشنهادهاي ارايه شده، پاسخ مثبت بدهند، قوانين جديد تصويب و اجرايي خواهند شد.

بررسي تعويض چهارم در صورت کشيده شدن مسابقات به وقت اضافه و افزايش تعداد تعويض‌ها در بازي‌هاي رده پايه به شش تعويض از ديگر پيشنهاداتي است که در اين جلسه بررسي خواهد شد. يکي از طرح‌هاي عجيب به تنبيه بازيکنان خطاکار برمي‌گردد. در اين پيشنهاد که نام آن «تنبيه سه‌گانه» نام دارد، بازيکني که جلوي موقعيت گل صددرصد حريف را بگيرد بايد علاوه بر اعلام خطا يا پنالتي و دريافت کارت قرمز، محروميت نيز برايش در نظر گرفته شود. اين تصميم شايد باعث کاهش خطاهاي آشکار بازيکنان فوتبال شده و به جذابيت مسابقات بيفزايد، اگرچه محروميت در قبال يک خطا خيلي منطقي به نظر نمي‌رسد. 

 

 

از ديگر پيشنهاداتي که روي ميز هيأت اجراي بين‌المللي فوتبال قرار گرفته، استفاده از داور ويديويي است که چند بار تابه‌حال آزمايش شده است. درحال حاضر يکي از مشکلات داور ويديويي اين است که در مورد صحنه‌هاي آفسايد قرار نيست به آن رجوع شود. داور ويديويي در مسابقات قبلي روي ٣ اصل پنالتي، تأييد اخراج يک بازيکن يا زماني که گل به صورت غيرقانوني به ثبت رسيده، نظارت داشته است. اين قانون بايد از آغاز ‌سال ٢٠١٨ به صورت کامل تصويب و اجرا شود. در اين جلسه همچنين در مورد استفاده از GPS براي کنترل بازيکنان توسط کادر فني، اعلام وقت تلف شده از طريق تابلو و داور چهارم و چگونگي اعلام هند بحث خواهد شد، هر چند که تصميم قطعي در مورد اين مباحث به سال‌هاي آتي موکول خواهد شد. با اين حال به نظر مي‌رسد روز جمعه قوانيني تصويب خواهد شد که بار ديگر در زمان رياست اينفانتينو جهان فوتبال را تحت‌تأثير قرار مي‌دهد.

ورزش3

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html